مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

سئو نرخ تبدیل یکی‌از مواقعی میباشد که در کل پروسه رویش بیزنس، سئو در مشهد با شما یاروهمدم میباشد. شاید شما مالک سایتی باشید  رایاپارس که ترافیک روزمره خیر داراست، ولی هیچ‌گاه فروش درخوری از این بازدیدها عایدش نمیشود. ممکن میباشد بارها به‌این درنگ کرده باشید که چرا بازدیدها به خرید باعث نمی شوند؟ شاید تارنما شما جزو جایگاه‌های رفیعتر گوگل باشد و برای seo تارنما هزینه متعددی کرده باشید، البته گشوده هم سود what is seo مناسب عاید شما نشده و غالب به ارتقاء فروش نشده باشید. در اینگونه حالتی شما بایستی بازدیدکنندگان را به خریداران فرآورده خویش تبدیل فرمایید تا نرخ تبدیل وبسایت شما ارتقا پیدا نماید.

سئو نرخ تبدیل چیست؟
به گفته HubSpot seo نرخ تبدیل، فرآیندی میباشد که از روش آن، تجربیات کاربری نیکی برای مخاطب ساخت و ساز میشود و این تجارب به حدی رضایت‌نصیب میباشد که مخاطب را به مشتری اثبات شما تبدیل می‌نماید. بدین ترتیب نرخ تبدیل (Conversion Rate Optimization) مورد بسیار مهمی برای دستیابی‌وکارها و تارنما‌هایی میباشد که فروش اینترنتی محصول ها و سرویس ها دارا‌هستند. نرخ تبدیل هم اندازه نرخ برگشت سرمایه نیز میباشد، به این معنا که شما برای جذب استفاده کننده پولی هزینه میکنید و هنگامی که استفاده کننده از تارنما شما خرید نماید، این مبلغ به اکانت شما بازگردانده می گردد. براین اساس بالا رفتن نرخ تبدیل، رابطه بی واسطه با نرخ رجوع و برگشت سرمایه شما داراست. برای اندازه‌گیری نرخ تبدیل، شیوه های مختلفی وجود داراست، در واقع شما با معیارهای مختلفی این نرخ را اندازه میگیرید. انتخاب این واحد سنجش بستگی به چیزی دارااست که قصد دارید از روش تارنما به آن دست یابید.

  • ۰۱/۰۸/۰۴
  • شایلین عباسی

سئو در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی