مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

این پرسش که پیام های خطای 404 و 410 چه‌گونه  سئو در مشهد بوسیله گوگل نظارت و آنالیز می گردند همواره مطرح بوده میباشد. جان مولر John Mueller  درباره صفحاتی از تارنما که حذف گردیده و یا این که به هر دلیلی دیگری در دسترس نیستند توضیحاتی داده میباشد و به مدیران وبسایت می‌گوید رایاپارس که چه‌گونه می بایست حذف صفحه ها را مدیر نمایند.

بیشتر بخوانید : معرفی الگوریتم های گوگل

کدهای شرایط 404 و 410 چه‌گونه بوسیله گوگل رئیس می‌شوند؟
در یکی‌از واپسین گفتمان های جان مولر John Mueller با مدیران وبسایت ها در برنامه Hangout یک کدام از کمپانی کنندگان what is seo در رای زنی از های جان مولر John Mueller  پرسید که :

آیا برای شیت ای که در وبسایت نیست بایستی پیام خطای 404 را به 410 تغییر تحول بخشید؟

جواب جان مولر  John Mueller

برای ما، خطای 404 و 410 به یک مضمون‌ میباشد. در هر دو موقعیت نشانی برگه از ایندکس گوگل بیرون می‌گردد.

مجال متعددی برای حذف و عدم ایندکس شدن صفحاتی که حذف گردیده اند، بوسیله ربات های گوگل صرف نخواهد شد. تفاوت در بین این دو نادرست در‌این میباشد که خطای 410 معمولاً سریع خیس به حذف کاغذ از ایندکس گوگل سبب ساز میگردد، اما اختلاف هنگامی که از آن حرف میکنم در میان یک یا این که دو روز میباشد. بدین ترتیب وقتی که شما ورقه ای را حذف میکنید، می‌توانید از هریک از پیام های 404 یا این که 410 استعمال فرمایید. چنانچه کاغذ ای از وبسایت خویش را در پیشین حذف نموده اید. آن ورقه در گوگل ایندکس نمیشود و دیگر تفاوتی نمی نماید که برگه خطای 404 یا این که خطای 410 را بازگرداند.

پاسخی که در ابتدا دیدیم به ما امداد متعددی خواهد کرد. همانگونه که دیدید درین جواب روش تعامل گوگل با پیام های 404 و 410 توضیح داده گردیده و نقل شده بود که گوگل صفحاتی که خطای 410 را گشوده می گردانند سریعتر از ایندکس گوگل بیرون می‌شوند. حذف سریع صفحه های از ایندکس شدن بوسیله گوگل در وقتی که هکرها هزاران شیت اسپم در سایتی ساخت‌و‌ساز کرده اند، بسیار موثر خواهد بود. این صفحه های فاقد محتوایی میباشند که رئیس وبسایت بخواهد در وب سایت خویش ارائه دهد. جان مولر John Mueller تاکید نموده است که کد شرایط 410 قادر است پردازش و حذف صفحه ها ناخواسته به وسیله گوگل را تسریع نماید

  • ۰۱/۰۸/۰۵
  • شایلین عباسی

سئو در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی