مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

سئو نرخ تبدیل یک کدام از مواقعی میباشد که در کل فرایند پرورش تجارت، با شما هم پا میباشد. شاید شما مالک سایتی باشید  سئو در مشهد که ترافیک روزمره نیکی داراست، ولی هیچ‌گاه فروش درخوری از این بازدیدها عایدش نمی شود. ممکن میباشد بارها به‌این تامل کرده باشید که چرا بازدیدها به خرید سبب نمیشوند؟ شاید تارنما شما جزو سکو‌های بلندتر گوگل باشد و برای seo تارنما هزینه متعددی کرده باشید، ولی گشوده هم سود  رایاپارس مناسب عاید شما نشده و غالب به ارتقاء فروش نشده باشید. در اینگونه حالتی شما بایستی بازدیدکنندگان را به خریداران متاع خویش تبدیل نمائید تا نرخ تبدیل تارنما شما ارتقا پیدا نماید.

seo نرخ تبدیل چیست؟
به گفته HubSpot سئو نرخ تبدیل، فرآیندی میباشد که از روش آن، what is seo تجربیات کاربری خیر و خوبی برای استفاده کننده تولید می شود و این تجربیات به حدی رضایت‌قسمت میباشد که مخاطب را به مشتری اثبات شما تبدیل می‌نماید. به این ترتیب نرخ تبدیل (Conversion Rate Optimization) مورد بسیار مهمی برای حصول‌وکارها و تارنما‌هایی میباشد که فروش اینترنتی تولیدها و سرویس ها دارا هستند. نرخ تبدیل متساوی نرخ برگشت سرمایه نیز میباشد، به‌این معنا که شما برای جذب مخاطب پولی هزینه میکنید و وقتی که استفاده کننده از وب سایت شما خرید نماید، این مبلغ به اکانت شما بازگردانده میشود. براین اساس بالا رفتن نرخ تبدیل، رابطه بدون واسطه با نرخ رجوع و برگشت سرمایه شما دارااست. برای اندازه‌گیری نرخ تبدیل، طرق مختلفی وجود دارااست، در واقع شما با معیارهای مختلفی این نرخ را اندازه میگیرید. گزینش این واحد سنجش بستگی به چیزی دارااست که قصد دارید از روش وب سایت به آن دست یابید.

  • ۰۱/۰۸/۰۷
  • شایلین عباسی

سئو در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی