مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

تگ کنونیکال (Canonical) برای شناسایی محتوای اساسی به موتورهای کاوش به عنوان مثال گوگل به عمل می‌رود. این تگ سبب ساز می گردد محتوای حائز اهمیت و مرجع تارنما مشخص و معلوم گردد و خطای محتوای تکراری  سئو در مشهد در تارنما ما ساخت و ساز نشود. اما نادرست در به کارگیری از این تگ میتواند جراحت‌ دور از شوخی به seo اینترنت‌وبسایت برساند. در‌این نوشته‌ی علمی یار و همدم ادمین‌تارنما باشید تا پژوهش کنیم که Canonical چیست؟ و چه‌طور بایستی از کنونیکال استعمال کنیم.

تگ کنونیکال (Canonical) چیست؟
در واقع تگی به اسم کنونیکال نداریم! کنونیکال یک مشخصه میباشد رایاپارس که در تگ link نوشته می‌شود و در نصیب head پوسته تارنما قرار میگیرد. یعنی باطن تگ link عبارت rel=canonical درج میگردد. مقصود اساسی به کارگیری از این تگ شناسایی محتوای ارجع و اساسی به گوگل میباشد. what is seo این تگ هنگامی کاربرد پیدا می‌نماید که در وبسایت شما دو محتوای یکسان در دو نشانی گوناگون قرار گرفته باشند.

از آنجایی که گوگل به محتوای تکراری بسیار حساس میباشد و ممکن میباشد تکرار در ساخت آن سبب پنالتی شدن وب سایت شما خواهد شد، عالی میباشد یکی‌از این محتواهای تکراری را تحت عنوان محتوای مهم معرفی فرمائید.

استدلال استعمال از این تگ مدد کردن به گوگل میباشد! چون وقتی که ربات‌های گوگل به محتوای تکراری می ٰرسند نمی‌داند کدام یک را می بایست در حاصل کاوش اکران دهند. این تگ به گوگل یاری می‌نماید محتوای مهمتر را شناسایی نماید.

  • ۰۱/۰۸/۰۹
  • شایلین عباسی

سئو در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی