برای هر کس نمیداند دقیقا قرار میباشد به کجا رسد ، سئو در مشهد فرقی هم نمیکند از چه جهتی برود!
گام اولیه در گزینش استراتژی برای بازاریابی محتوایی شما این میباشد که شما هدف ها و ماموریتها خویش را به توجه معلوم فرمائید. اینکه دقیقا شما با ایجاد محتوا قرار میباشد به چه هدفی برسید مداقه بالایی برای شما و تجارت شما دارااست.
ماموریت شما برای انتخاب استراتژی رایاپارس ساخت محتوا what is seo بایستی در نمای کلی مفاد ذیل را بایستی در بر بگیرد:
· مخاطبین مقصود شمارا
· محتوایی که برای به دست آورد مخاطبین مقصود ایجاد میفرمائید
· منافع مخاطبین شما
این ماموریت به طور کلی میتواند چیزی بیشتر از خریدن درآمد و ترافیک برای شما باشد. شما می بایست ارزشی را به کاربر اضافه نمایید که استفاده کننده به نوعی به شما خیر تحت عنوان یک تجارت بلکه تحت عنوان یک راهنما و دوست نگاه نماید.
هدف ها در گزینش استراتژی ایجاد محتوا عمدتا موردها تحت میباشند:
· بهبود درآمد شما و سازمانتان از روش بازاریابی محتوایی شما
· ارتقا فروش محصول ها شما
· ارتقاء ترافیک شما . هر چقدر ترافیک شما بیشتر گردد حصول به هدف ها دیگر برای شما شل خیس میخواهد شد.
· ارتقا نفوذ شما در بازار هدفتان
· توفیق در موضوع بهینه سازی اینترنت سایتتان
· کاهش هزینه های بازاریابی شما
· ارتقاء تعامل شما با مخاطبین در سوشال مدیا یا این که فضای مجازی
هنگامی که هدف ها و ماموریتهای خویش را به توجه گزینش کردید فرصت آن فرا میبرسد که سراغ گام بعدی برویم.
2. گام دوم:تعریفوتمجید شاخص کلیدی همت KPI
شما برای گزینش واحد سنجش توفیق خودتان در قضیه بازاریابی محتوایی برای خویش و استخراج و کارتان بایستی KPIs (Key Performance Indicator) انتخاب نمائید.
شاخص کلیدی سعی یا این که KPI یک متغیر قابل اندازه گیری میباشد که به شما نماد میدهد چقدر به هدف ها کلیدی خویش مجاورت گردیده اید.
در واقع سازمانها از شاخص کلیدی کارایی یا این که KPI به کارگیری مینمایند تا واحد سنجش توفیق خویش را در مورد شغلی خویش بررسی نمایند.
شما با انتخاب KPI ها در مورد شغلی خویش می توانید متوجه گردید که چه هنگامی به توفیق رسیدید.
این شاخصها میتوانند در مورد بازدید ، بهینه سازی ، فروش ، تعامل و هر چیزی که بتوان آن را اندازه گیری کرد باشد.
این شاخصها را می بایست شما انتخاب نمائید و میتوانند اعداد مختلفی باشند مثلا:
هر ماه یا این که سه ماه یا این که هر سال به درآمد خاصی برسید.
ارتقاء واحد سنجش نام نویسیهای شما در مدتی خاص یا این که به یکسری مشخص
تعداد مشخصی از نشانی اینترنتی در اینترنت سایبتتان نام نویسی نمایند
ارتقا معیار ترافیک در اینترنت سایتتان و یا این که تعامل با محتوایتان را ببینید.
ارتقاء رنک اینترنت سایتتان در موتو های جستوجو گر
در مجموع شما بایستی هزینه ها و بهره خویش را در لحاظ بگیرید. این فعالیت درصورتیکه قابلیت پذیر میباشد که شما برای استحصال و کارتان واحد سنجشهایی معلوم کرده باشید.
3. گام سوم : مخاطبین خویش را بشناسید.
شما نمیتوانید همان گونه که برای یک دکتر ساختوساز محتوا مینمایید برای یک نوجوان دبیرستانی هم محتوا ایجاد فرمایید.
فرض نمائید که شما قرار باشد شما برای معشوقه تان یک طومار بنویسید. در شرایطیکه این طومار را به طور قانونی با اصطلاحات یک طومار اداری بنویسید هیچ شانسی برای اخذ پاسخ طومار نخواهید داشت و برعکس ،فرض نمائید برای رئیستان یک طومار عاشقانه بنویسید ! احتمالا فردا صبح بعداز حضور شما در محل کارتان بایستی طومار استعفای خویش را بنویسید.
بسیار اساسی میباشد که شما پیش از ساختوساز محتوا دقیقا بدانید که چه عده ای قرار میباشد محتوای شمارا بخوانند و در ارتباط آنها آشنایی حصول فرمایید . هر چقدر این آشنایی جامع تر باشد محتوای شما قادر است هدفمند خیس باشد.