مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

برای هر کس نمیداند دقیقا قرار میباشد به کجا رسد ،  سئو در مشهد فرقی هم نمیکند از چه جهتی برود!

گام اولیه در گزینش استراتژی برای بازاریابی محتوایی شما این میباشد که شما هدف ها و ماموریت­ها خویش را به توجه معلوم فرمائید. این­که دقیقا شما با ایجاد محتوا قرار میباشد به چه هدفی برسید مداقه بالایی برای شما و تجارت شما دارااست.

 

ماموریت شما برای انتخاب استراتژی رایاپارس ساخت محتوا  what is seo بایستی در نمای کلی مفاد ذیل را بایستی در بر بگیرد:

 

·        مخاطبین مقصود شمارا

·        محتوایی که برای به دست آورد مخاطبین مقصود ایجاد می­فرمائید

·        منافع مخاطبین شما

 

این ماموریت به طور کلی می­تواند چیزی بیشتر از خریدن درآمد و ترافیک برای شما باشد. شما می بایست ارزشی را به کاربر اضافه نمایید که استفاده کننده به نوعی به شما خیر تحت عنوان یک تجارت بلکه تحت عنوان یک راهنما و دوست نگاه نماید.

 

هدف ها در گزینش استراتژی ایجاد محتوا عمد­تا موردها تحت میباشند:

 

·        بهبود درآمد شما و سازمانتان از روش بازاریابی محتوایی شما

·        ارتقا فروش محصول ها شما

·        ارتقاء ترافیک شما . هر چقدر ترافیک شما بیشتر گردد حصول به هدف ها دیگر برای شما شل­ خیس می­خواهد شد.

·        ارتقا نفوذ شما در بازار هدفتان

·        توفیق در موضوع بهینه سازی اینترنت ­سایتتان

·        کاهش هزینه­ های بازاریابی شما

·        ارتقاء تعامل شما با مخاطبین در سوشال مدیا یا این که فضای مجازی

 

هنگامی که هدف ها و ماموریت­های خویش را به توجه گزینش کردید فرصت آن فرا می­برسد که سراغ گام بعدی برویم.

 

2.   گام دوم:تعریف‌و‌تمجید شاخص کلیدی همت KPI
 

شما برای گزینش واحد سنجش توفیق خودتان در قضیه بازاریابی محتوایی برای خویش و استخراج و کارتان بایستی KPIs  (Key Performance Indicator) انتخاب نمائید.

 

شاخص کلیدی سعی یا این که KPI  یک متغیر قابل اندازه­ گیری میباشد که به شما نماد می­دهد چقدر به هدف ها کلیدی خویش مجاورت گردیده ­اید.

 

 در واقع سازمان­ها از شاخص کلیدی کارایی یا این که KPI  به کارگیری می­نمایند تا واحد سنجش توفیق خویش را در مورد­ شغلی خویش بررسی نمایند.

 

شما با انتخاب KPI  ها در مورد­ شغلی خویش می­ توانید متوجه گردید که چه هنگامی به توفیق رسیدید.

 

این شاخص­ها می­توانند در مورد­ بازدید ، بهینه سازی ، فروش ، تعامل و هر چیزی که بتوان آن را اندازه گیری کرد باشد.

 

این شاخص­ها را می بایست  شما انتخاب نمائید و می­توانند اعداد مختلفی باشند مثلا:

 

 

هر ماه یا این که سه ماه یا این که هر سال به درآمد خاصی برسید.

ارتقاء واحد سنجش نام نویسی­های شما در مدتی خاص یا این که به یکسری مشخص

تعداد مشخصی از نشانی اینترنتی در اینترنت سایبتتان نام نویسی نمایند

ارتقا معیار ترافیک در اینترنت سایتتان و یا این که تعامل با محتوایتان را ببینید.

ارتقاء رنک اینترنت سایتتان در موتو های جست­وجو گر

در مجموع شما بایستی هزینه­ ها و بهره خویش را در لحاظ بگیرید. این فعالیت در‌صورتی‌که قابلیت پذیر میباشد که شما برای استحصال و کارتان واحد سنجش­هایی معلوم کرده باشید.

3. گام سوم : مخاطبین خویش را بشناسید.

شما نمی­توانید همان گونه که برای یک دکتر ساخت‌و‌ساز محتوا می­نمایید برای یک نوجوان دبیرستانی هم محتوا ایجاد فرمایید.

 

فرض نمائید که شما قرار باشد شما برای معشوقه ­تان یک طومار بنویسید. در شرایطی‌که این طومار را به طور قانونی با اصطلاحات یک طومار­  اداری بنویسید هیچ شانسی برای اخذ پاسخ طومار نخواهید داشت و برعکس ،فرض نمائید برای رئیستان یک طومار­  عاشقانه بنویسید ! احتمالا فردا صبح بعداز حضور شما در محل کارتان بایستی طومار­ استعفای خویش را بنویسید.

 

بسیار اساسی میباشد که شما پیش از ساخت‌و‌ساز محتوا دقیقا بدانید که چه عده ای قرار میباشد محتوای شما‌را بخوانند و در ارتباط آن­ها آشنایی حصول فرمایید . هر چقدر این آشنایی جامع تر باشد محتوای شما قادر است هدفمند خیس باشد.

  • ۰۱/۰۸/۱۰
  • شایلین عباسی

سئو در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی