مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

در اینجا ایده‌هایی که در شیت درباره ما میتوانید به کارگیری نمائید ذکر میشود.

 تصویر و بیوگرافی
دست کم یک تصویر و بیوگرافی از هرمورد از دست اندرکاران اجرایی کمپانی آپلود نمایید. در صورتی‌که کمپانی خرد میباشد اینکار را با تمامی پرسنل آن ایفا دهید. یک بیوگرافی نشاط آور ساخت و ساز فرمائید به آن معنا که پاره ای ایده پرداز باشد. سئو در مشهد همینطور می توانید تصاویری از دور و بر کمپانی و یا این که کارگاه، عکس از رویدادهای اساسی که در آن کمپانی کرده‌اید مانند نمایشگاه‌ها و همایش‌ها قرار دهید تا در برقراری رابطه و آشنایی از کمپانی تأثیر متعددی را داشته باشد.

ساخت ویدئوی مربوط به کمپانی
ویدئوی کوتاهی درباره ی کمپانی خویش بسازید رایاپارس که در آن تجهیزات و سرویس ها ارائه گردیده به وسیله کمپانی را به طور کوتاه علامت دهد. جتی می توانید گفتگو‌هایی را با صاحب و مالک و دیگرافراد اصلی در کمپانی اجرا دهید و آن‌ها را بر روی ورقه درباره ما ارسال فرمائید.     

عکس‌ها را به طور Timeline علامت دهید
آیا کمپانی در حین یکسری سالی که شغل می‌نماید، عکسها what is seo را ذخیره نموده است؟ میتوانید عکس‌هایی از جای ‌های بازدید گردیده، تجربیاتی را به دست آورده اید و حتی استارت کمپانی عکسهایی بگذارید که‌این فرمان یاری می‌نماید تا علامت دهید یک کمپانی دارای اعتبار می‌باشید.

دربرگیرنده پیوند‌های کانال‌های اجتماعی باشد
درصورتی که تجارت شما دارنده اکانت‌های کانال‌ اجتماعی مانند فیسبوک، ایسنتاگرام، لینکدین و دیگر کانال‌های اجتماعی میباشد، آیکون آن ها در برگه درباره ما قرار دهید تا خوانند‌گان بتوانند براحتی عضو آن‌ها شوند. 

خطاها رایج در تولید کاغذ درباره ما
اکثر صاحبان استخراج و امور نمی‌دانند که چه گونه یک شیت درباره ما مطلوب ساخت نمایند و اکثر زمان ها در ساخت‌و‌ساز آن سهل و آسان انگاری و بی‌توجهی می‌نمایند. البته ورقه درباره ما در بیشتر تارنما‌ها یکی‌از صفحه های  پر بازدید میباشد و این برگه به نوعی یوزرها را هدایت می‌نماید و منجر جلب پشت گرمی آنان میگردد. به دنبال مثال‌هایی از ایرادات رایج ذکر می‌گردد:

ذکر زمانبر و غیرضروری آنچه که کمپانی اجرا می دهد
این نکته را می بایست در لحاظ گرفت که اکثری از یوزرها دوست دارا هستند در ارتباط تاریخچه و کیفیت آغاز به شغل وب سایت و تجارب‌های کاری اگاهی پیدا نمایند البته بایستی مطالب این نصیب بسیار خلاصه ذکر خواهد شد و جزئیاتی که ذکر آن‌ها ضرورتی ندارد آورده نشود. همینطور درین نصیب بایستی به یوزرها توضیح بخشید که مزایای این تجارت برای یوزرها چیست و چه برتری‌هایی نسبت به اشخاص دیگر در همین حوزه کاری دارااست. به این ترتیب توضیحات را با گویش معمولی و با اندکی شوخی به خواننده گان خویش ارائه دهید.

ذکر نکردن غرض کلی تارنما و برتری‌های آن نسبت به دیگرافراد
در ورقه درباره ما صاحبان وب سایت بایستی بگونه‌ای راجع به تولیدات و یا این که سرویس ها خویش توضیح دهند که برتری‌های خویش را نسبت به رقبا بیشتر ذکر کرده و بتوانند یوزرها را از چگونگی سرویس ها یا این که تولیدها مطمئن سازند. همینطور مطالب مو جود در ورقه درباره ما می بایست بگونه‌ای ذکر خواهد شد که سبب جلب اعتنا خوانند‌گان گردد و حس نمایند به صحت به وب سایت مراجعه کرده‌اند.

  • ۰۱/۰۸/۱۷
  • شایلین عباسی

سئو در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی