مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

خطای Discovered Currently not indexed در سرچ کنسول، سئو در مشهد قسمت Coverage و تب Excluded اکران داده می شود. یک شیت برای اکران در صفحه ها کاوش، آغاز بوسیله گوگل می بایست کشف (Discover) گردد، آنگاه گوگل در آن می‌خزد (Crawl) و آن را ایندکس (Index) می‌نماید و بعد از آن به آن سکو (Rank) میدهد؛ مانند خطای crawled currently not indexed در متن این نادرست نیز از عبارت Currently (فعلا) استعمال نموده است. رایاپارس این یعنی شما نیازی وجود ندارد کاری بکنید! خویش گوگل به گذر زمان این صفحه های را نیز ایندکس می‌نماید.

اختلال Discovered currently not indexed در سرچ کنسول به چه معناست؟
خطای Discovered currently not indexed به معنای دو چیز میباشد. یک، گوگل کاغذ شمارا پیدا نموده است و دوم، گوگل اینک شیت شما‌را خزش و ایندکس نکرده میباشد. در صورتی‌که تارنما شما نو استارت به شغل کرده و یا این که وب سایت کوچکی دارید نگران نشوید چون به احتمال زیاد خویش گوگل این ایراد را برطرف می‌نماید؛ البته چنانچه وبسایت شما تبارک میباشد (بیشتراز 1000 برگه) با ادامه مقاله یاروهمدم باشید what is seo تا دلایل و راه حل‌های رفع خطای Discovered currently not indexed را بیابید.

خطای Discovered currently not indexed به چه انگیزه صورت میدهد
در‌این قسمت توضیح می دهیم که خطای discovered currently not indexed به چه دلایلی ممکن میباشد واقعه بیفتد:

Overload شدن سرور تارنما: درصورتی که وبسایت شما بیش‌ازحد به هم ریخته گردد، خزیدن گوگل در آن مبتلا نقص‌ می گردد.
بار گذاری بیش‌ازحد محتوا: در وب سایت شما محتوای خیلی بیشتری نسب به میزانی که گوگل برای خزیدن میخواهد، وجود دارااست. به همین برهان خزنده‌های گوگل وبسایت شما‌را مطلوب خزیدن نمی‌بینند. مطالبی مانند صفحه های مجموعه‌بندی تولیدها غربال گردیده، محتوای تولیدشده خودکار و محتوای تولیدشده به وسیله مخاطب از این نوع موردها میباشند.
لینک و پیوند سازی داخلی ضعیف: گوگل شیوه کافی برای ورود به محتوایی که قرار میباشد خزیده خواهد شد پیدا نمی‌نماید.
چگونگی تحت محتوا: در صورتی چگونگی محتوای شما تحت باشد و یا این که نسخه برداری گردیده باشد گوگل آن ها را در لحاظ نمی‌گیرد. چگونگی محتوای خویش را بهبود داد. محتوایی ساخت‌و‌ساز نمائید که اختصاصی باشد و برای بازدیدکنندگان گرانبها باشد.

  • ۰۱/۰۸/۲۸
  • شایلین عباسی

سئو در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی