مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

نسبت صحیح و مطلوب به کارگیری از گونه های انکر تکست، سئو در مشهد همواره گزینه مشاجره بوده میباشد. البته رعایت موردها ذیل در انکر تکست ضروری میباشد:

جلوگیری از تقسیم کردن آحاد پیوند های رایاپارس ورودی خویش فی مابین انکر تکست با متن ظریف عبارات کلیدی و متن نسبتا شبیه کلمه ها کلیدی
توکل بر اسم مارک و اسم تارنما در انکر تکست(اینکار در گوگل و بقیه موتورهای کاوش مجاز میباشد.)
بسادگی از تیتر برگه یا این که وبلاگ بعنوان انکر تکست به کارگیری نمایید.
نسبت مطلوب برای انکر تکست چیست؟

جواب محتاطانه این میباشد که نسبت صحیح گونه های what is seo انکر تکست در حالت متفاوت مختلف میباشد. با دقت به نوشته‌ی‌علمی anchor text case studies فرمول طلایی نسبت انکر تکست عبارت میباشد از:

50% - استعمال از اسم مارک بعنوان انکر تکست
15%- به کار گیری از اسم وبسایت بصورت com
10-20%- به کارگیری از نشانی کاغذ  بصورت بدون نقص
10-15%- تیتر ورقه/ تیتر پست
1-5%- انکر تکست همگانی (اینجا، لینک و پیوند، کلیک فرمایید)
1-5%- به کار گیری از عین لغات کلیدی و لغت ها شبیه لغات کلیدی
بقیه نحوه ها
ولی یادتان باشد پیش از رعایت این نکته طلایی رقبای خویش را آنالیز فرمایید. فقط زمانی که رقبای خویش را پشت راز گذاشتید. می توانید به تر و تمیز کردن متن های لنگر گردیده خویش به پردازید. تا آن موقع بایستی از الگوی رقبا تاسی و از آن پیشی بگیرید.

6- تمرکز لینک و پیوند ها را بر روی صفحه های داخلی بگذارید.
بیشتر seo کاران فقط به صفحه های اساسی وبسایت خویش لینک و پیوند می‌دهند. به عنوان مثال صرفا به کاغذ مهم وبسایت و شیت تولیدات پیوند ساخت و ساز می نمایند. در حالی که گوگل و بقیه موتورهای کاوش میدانند که در‌صورتی‌که یوزرها وبسایت بخواهند برای شیت ای پیوند ساخت‌و‌ساز نمایند آن کاغذ یک کاغذ دارنده محتوا خواهد بود. به عنوان مثال یکی صفحه ها قسمت وب لاگ وب سایت. در واقع لینک و پیوند طبیعی به کاغذ ای ساخت و ساز میشود که قیمت پیوند شدن را داشته باشد. کاری که می بایست صورت بپذیرد این میباشد که  به صفحه های داخلی مرتبط خویش برای ساخت پیوند تمرکز فرمایید. تا ضمن ایجاد پیوند طبیعی، لینک و پیوند های خویش را بصورت انعطاف پذیر ساخت‌و‌ساز کرده باشید. تا ضمن هدایت یوزرها به صفحه های مهم تارنما آن‌ها‌را به صفحه ها داخلی خویش نیز هدایت کرده باشید.

7- لینک و پیوند های خویش را مکانی قرار دهید که بیشترین دقت یوزرها به آن نصیب میباشد.
یوزرها اکثر وقت ها مطالب را تفحص نمی‌کنند. بلکه آن را رو خوانی می نمایند. بدین ترتیب یکسری جمله اولیه، رمز تیترهای مهم و فرعی، عکس ها به نقاط اعتنا استفاده کننده تبدیل میشوند. براین اساس قرار دادن لینک و پیوند درین بخش ها منجر ارتقا اعتنا مخاطب به پیوند گردیده و معیار کلیک شدن  پیوند و ترازو رابطه مخاطب با محتوا ارتقا یابد. خیلی برای ایفا اینکار وسواس به خرج ندهید. در‌صورتی‌که انکر تکست توصیفی باشد و مخاطب برای محتوای برگه مقصد ارزشی قائل باشد بر روی پیوند کلیک می نماید.

  • ۰۱/۰۸/۲۹
  • شایلین عباسی

سئو در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی