مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

به عبارتی‌طور که گفتیم در فرآیند  سئو در مشهد بهینه سازی عکس بایستی تصاویری مطلوب در فرمت، اندازه و رزولوشن مطلوب یار با داده ها ما یحتاج برای قرار تصاحب کردن در صفحه ها وبسایت آماده نمایید. درین بخش به تحقیق مهم ترین کارهایی میپردازیم که برای seo تصویر بایستی اعمال دهید:

تعیین فرمت مطلوب

پیش از تعیین عکس برای تارنما بایستی مطمئن گردید رایا پارس شایسته ترین فرمت عکس را برای قرار دادن در وب سایت تعیین کرده‌اید. رایج‌ترین فرمت‌ها برای به کارگیری در اینترنت jpg و png میباشد.

Png: چگونگی تصویر بهتری مهیا می‌نماید ولی وسعت تصاویر آن بیشتر میباشد.
Jpg: چگونگی تصویر کمتری دارااست ولی میتوانید what is seo چگونگی آن را براساس حجمی که انتظار دارید، تهیه و تنظیم فرمایید.
Webp: این فرمت که مختص اینترنت میباشد به شما این تعیین را میدهد تا وسعت تصویر را با کاهش چگونگی یا این که عدم کاهش چگونگی، ذیل بیاورید. این فرمت هم به وسیله کروم و هم به وسیله فایرفاکس مدد میگردد.
مجموعاَ پیش از ذخیره عکس اعتنا نمائید که هر فرمتی برای بعضا تصاویر مطلوب میباشد. چنانچه تصویر شما موقعیت photo دارااست یعنی عکس طبیعی میباشد یااینکه پراکندگی رنگی آن زیاد میباشد خوب میباشد که آن را با فرمت jpg ذخیره نمائید. در‌صورتی‌که که تعداد رنگ‌های تصویر شما معدود میباشد و نزدیک به ۵۰ تا ۲۵۵ رنگ میباشد عالی میباشد که با فرمت gif یا این که png-8 ذخیره نمایید، و اگر که پراکندگی رنگ معدود میباشد ولی بیش تر از ۲۵۵ رنگ میباشد با فرمت png-24 ذخیره نمائید. توصیه می گردد فرمت jpg را برای تصاویر بزرگی که بوسیله عکاس حرفه ای گرفته گردیده‌اند، به کار گیری نمائید. ولی برای استعمال‌های معمول فرمت png گزینش نیکی میباشد.

با صرفه‌سازی وسعت تصاویر

تصاویر معمولا تعالی‌ترین المان‌هایی می‌باشند که در صفحه ها وب سایت قرار گرفته و می توانند سرعت بارگیری آنان‌را معدود نمایند. با اعتنا به اینکه سرعت وب سایت یکی فاکتورهای اساسی درجه‌بندی در الگوریتم پاندا میباشد، ازاین‌رو با صرفه‌سازی وسعت از مهم ترین بخش‌های seo تصویر میباشد. به کار گیری از تصاویر هنگفت سبب ساز هنگفت شدن تارنما و دیر بارگذاری شدن آن می گردد. در شرایطی‌که در قسمت مقاله ها خویش میخواهید از تصویر استعمال نمائید تصاویری با اندازه 400*600 مطلوب میباشد.

برای معدود ‌کردن وسعت تصاویر میتوانید از قابل انعطاف‌افزارهایی مثل فوتوشاپ یا این که tinypng استعمال نمائید. خلال این برخی پلاگین‌های وردپرس مثل wp smush هم این فعالیت را برای شما اعمال میدهند. ترجیحا عالی میباشد تصاویر را پیش از آپلود روی وب سایت، نادر وسعت نمائید. ولی درصورتی که از پلاگین‌های وردپرسی به کارگیری می کنید، مطمئن گردید که پروسه کاهش وسعت عکس را روی سرور خویش پلاگین در فارغ وبسایت شما اجرا میدهد تا سرعت بارگیری تارنما زیر نیاید.

  • ۰۱/۰۸/۳۰
  • شایلین عباسی

سئو در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی