مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

شیوه های مختلفی برای این که درجه وبسایت ها ارتقاء یابد، وجود دارند که در اصطلاح به آنان بهینه سازی وب سایت گفته می گردد. همان طور که در هر موردی ممکن میباشد افراد مبتلا رفتارهای وسواس گونه شوند، در سئو وب سایت هم این قابلیت وجود دارااست. بعضا از افراد به دلیل فکرهای وسواس گونه خود به سئو بیشتر از هر چیز دیگری در بهینه سازی سایت اهمیت می دهند. چنانچه میخواهید بدانید چه‌گونه یک وب سایت به سئو بیش تر از حد یا Over Optimization دچار میشود تا انتهای این نوشته‌علمی با ما همدم شوید.

منظور از سئو بیش تر از حد چیست؟
برای این که رتبه وبسایت در موتور جستجو بالا برود، تکنیک های مختلفی روی آن پیاده میشود. گاهی به فعالیت بردن بیش از حد این تکنیک ها سبب افت مرتبه می‌شود سئو در مشهد  که درین‌موقعیت‌ بهینه سازی بیش از حد صورت گرفته می باشد. این کار باعث می شود تا بازیدکنندگان عشق و علاقه ای به گشتن در‌این تارنما نداشته باشند و سریع وب سایت شما را رخنه‌ کنند. اگرکه اقدامات افزایش کلمات به صورت مفرط به فعالیت گرفته خواهد شد، سایت ها با جریمه روبه رو می گردند. یکی از این جریمه ها، پایین آمدن سکو وبسایت میباشد و حتی ممکن میباشد در بعضی مورد ها وب سایت از ایندکس موتور جستجو حذف گردد. در بخش بعدی نمونه هایی از سئو بیش تر از حد معرفی میشوند.

مثال هایی از سئو بیش تر از حد
کلمه و واژه کلیدی بیش از حد تکرار شود
یک کدام از نمونه های بارز سئو بیشتراز حد، تکرار کلمه و واژه کلیدی است.رایا پارس  ولی به طور معمول مورد نیاز میباشد که واژه کلیدی چند دفعه در متن مصرف شود تا در افزایش مرتبه تارنما شما تأثیرگذار باشد. در واقع واژه و کلمه کلیدی به گوگل می فهماند که مورد پست شما چیست و مبنی بر آن سکو دهی را اجرا می دهد. البته از طرفی خواندن متنی که پر از واژه کلیدی میباشد بسیار سخت و مشقت بار خواهد بود. چراکه استعمال بیش تر از حد از کلمه و واژه کلیدی گرایش خواننده را برای ادامه دادن نادر می کند.

ایفا لینک و پیوند سازی داخلی
یکی‌از راه و روش های بهبود رتبه وب سایت، لینک سازی روی کلمات کلیدی کوتاه هست. رضایت کاربر از وبسایت و محتوای داخل آن برای گوگل بسیار التفات داراست. بعضی وقت ها در یک محتوا بدون دقت به نیاز مخاطب لینک و پیوند سازی انجام یافته و منجر میگردد که مخاطب در حین خواندن محتوای شما اذیت گردد و دیگر تمایلی به ادامه دادن نداشته باشد. شما با لینک و پیوند سازی غیرطبیعی گوگل را متوجه می‌کنید تا بر مبنای الگوریتم پنگوئن خود جایگاه شما را تنزل دهد.

به کار گیری از لغات کلیدی غیر مرتبط
برخی از دستیابی و کارها به دلیل این که مبتدی میباشند و لغات کلیدی مرتبط با کار آنها به وسیله کاربران معدود تر در موتور گوگل، جستجو میگردد، تلاش می کنند تا در محتواهای خود از لغت ها کلیدی غیر مرتبط که بیشتر جستجو می‌شوند، به کار گیری کنند تا دستیابی وکار آن ها موردتوجه قرار گیرد. این شغل برای وب سایت شما بسیار خطرناک خواهد بود؛ زیرا کاربران متوجه می گردند که شما فقط قصد ارائه خدمات خود را دارید، ولی غرض آنان چیز دیگری بوده است.

استعمال افراطی از تگ هدینگ
در یک شیت عنوان یا تیترهای آن از مداقه زیادی برخوردار‌است. در واقع کاربر از طریق تیترهای برگه می تواند به مورد آن پی برنده شود. از طرفی وجود تگ هدینگ مناسب سبب ساز میشود تا کاربر عالی جذب محتوای شیت شما خواهد شد؛ زیرا صفحه منظم تر به حیث می‌رسد. البته به کار گیری بیشتراز حد از تگ هدینگ و تکرار زیاد لغات کلیدی در آنان منجر می‌شود تا گوگل تارنما شمارا به کناره رینگ پرتاب کند.

به فعالیت بردن لینک و پیوند پنهان
ممکن میباشد شما برای بالا بردن رده خود در گوگل در کارایی برای ارتقاء محتوای پست های خود باشید. برای این شغل از عبارت های نامرتبط و تکراری بیش تر از اندازه به کار گیری می کنید؛ اما این محتوا از نظر مخاطب پنهان است و فقط گوگل قادر است به آن‌ها دسترسی پیدا کند. اضافه کردن محتوای نهفته به برگه، نقض مقررات گوگل می‌باشد؛ زیرا گوگل می‌تواند به کل آنچه در شیت شماست دسترسی داشته باشد.

گردآوری بندی

از نگاه گوگل بهینه سازی بیش ازحد یک طرز غیر قانونی برای بالا بردن درجه وب سایت می باشد تا کاربران در هنگام جستجو در ورقه اولیه، وب سایت شمارا ببینند؛ اما گوگل با به کار گیری از الگوریتم هایی مثل پاندا یا پنگوئن وب سایت هایی که مبتلا این بی قانونی شده اند شناسایی کرده و آن‌ها را به پایین ترین سکو تنزل می‌دهد. پس در شرایطی‌که می‌خواهید برای سایت خود رتبه بالایی را به دست آورید از روش های طبیعی seo استعمال نمایید و مبتلا افراط نشوید.

  • ۰۱/۰۹/۰۵
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی