مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

چرا کراول باجت برای بهینه سازی وبسایت اصلی می باشد؟
شروع می بایست بدانیم که میزان دارایی ی خزیدن ربات گوگل در وب سایت ما چه مقدار است، برای این عمل می توان از یکسری ابزار اثرگذار استفاده کرد. با به کار گیری از این ابزار ها می قدرت اطلاعات بیشتری در زمینه‌ی آمار خزیدن در سایت خود را ببینید.
یک کدام از این ابزار های اثر گذار، Google Search Console می‌باشد. شما می‌توانید به نصیب ویژگی دامنه ی خود بروید آن‌گاه وارد تنظیمات_آمار خزیدن شوید و تعداد درخواست های خزیدن، زمان دانلود و میانگین فرصت پاسخ ورقه را ببینید. برسی این گزارشات درباره آمار خزیدن می تواند در طی seo و seo وب سایت تضمینی به ما یاری می کند.
ما همین طور می‌توانیم گزارش های مربوط به سرور را برسی کنیم تا دقیقا متوجه شویم ربات گوگل در فعلا خزیدن در چه چیزی میباشد.سئو در مشهد  ابزار هایی که تمامی چاره هایی برای تجزیه و احتساب فایل لاگ ارائه می دهند عبارتند از:
    Screaming Frog
    Content King
    Botify
چرا کراول باجت برای سئو تارنما اصلی میباشد؟
ما قادر خواهیم بود توسط ی ابزار ها و طریق هایی که در بالا گفته شد، اصول اولیه را شناسایی کنیم و مشخص و معلوم کنیم که کجا ها می بایست حالت های خزیدن را برسی کنیم. ممکن است در اینجا برای شما یک سوال ایجاد خواهد شد که ابدا چرا بایستی به خزیدن گوگل التفات دهیم، و آیا واقعا برای seo تارنما اساسی است؟
در پاسخ به‌این سوال باید بیان کنم که هنگامی که یک ورقه ی جدید در تارنما شما ایجاد کرد میشود و یا قرار است یک شیت ی سابق آپ دیت شود، قصد داریم افراد آن را ببینند و این برگه برای همگی ی کاربران قابل دسترس باشد.
چنانچه دارایی خزیدن وبسایت ما فقط 50 درصد از وبسایت ما‌را پوشش دهد، بدین ترتیب 50 درصد از تارنما ما‌را در نتایج جستجو نشان نخواهد بخشید. این قابلیت وجود دارد که شخصی یو آر ال شیت ی وب سایت را نکته به نکته تایپ کند و آن را پیدا کند، ولی بسیار محدود میباشد و همیشه اینطور نیست. در شرایطی‌که بخواهم صادقانه بگویم این ریسکی نیست که سئو کار مایل به اعمال آن باشد و ترجیح می دهد آن را برای سئو تارنما بهینه کند.
چگونه دارایی کرال خود را باصرفه فرمایید؟
سئو بودجه خزیدن در سایت یک اقدام یک روزه نمی باشد و شما بایستی در این‌شیوه بردبار باشید. ممکن میباشد رایا پارس در این شیوه نا اامید شوید، ولی ما در‌این نوشته‌علمی قصد داریم شمارا امداد کنیم؛ پس نگران نباشید.
خوب میباشد برای شروع استارت آن مواردی که می‌توانیم برای کمک به بهبود دارایی خزیدن خود ایفا دهیم، را با یکدیگر برسی کنیم:
    بهبود سرعت وبسایت
    لینک داخلی
    از گذاشتن محتوای تکراری غربت کنی
بهبود سرعت وبسایت
سرعت وب سایت به دلایل گوناگونی اصلی میباشد. ما قصد داریم صفحه ها وب سایت ما به موقع لود شوند تا کاربران با سایت ما در گیر نقص‌ نشوند و بتوانند در تعامل باشند. همچنین می‌خواهیم این سرعت سریع باشد تا ربات گوگل در سریعترین فرصت ممکن محتوای مارا برسی کند.what is seo  بهبود سرعت تارنما برای seo وب سایت نیز بسیار گزینه اهمیت میباشد. بهتر میباشد نوشته ی علمی کراول باجت Crawl Budget چیست؟ (قسمت دوم) را نیز بخوانید.

 هر چقدر صفحه ها سایت ما سریعتر بارگیری شودند، ربات های گوگل سریع تر می توانند در صفحات ما بخزند و آن‌ها‌را فهرست کنند. در حالتی‌که که ما میزان دارایی خزیدن را افزایش نمی دهی، زیرا در صورتیکه بتوانیم 10 ورقه را در 1 دقیقه بارگذاری کنیم در مقایسه با بارگیری 1 برگه در 1 دقیقه، گسترش های خیر را شاهد خوا هیم بود.

  • ۰۱/۰۹/۱۲
  • شایلین عباسی

رایا پارس

سئو در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی